Prihláste sa
login
passw
 neodhlasovať
Najnovšie sa páči (g+/fb):
Adidas Climacool Daroga
(kolekcia Trendysport)
Najnovší komentár (fb):
3-Kombinácia Eurocart- Passo
(kolekcia LenkaZatrochova)

Otázky a odpovede - FAQ


Dôležité - čítajte najskôr
Registrácia
Nastavenia
TOP členstvo
Extra ponuka
Dôveryhodnosť
Hodnotenie
Inzercia - zadávanie, úprava, otázky, objednávky
Rôzne
Tieto sme nepochopili...

Dôležité

Dôležité!!!

Pre správnu činnosť niektorých funkcií na stránke je potrebné mať povolené cookies a javascript v prehliadači (ak JS nie je v poriadku, budete na to upozornení hneď po prihlásení). Stránka je optimalizovaná pre aktuálne verzie Internet Explorer, Firefox, Chrome. Doporučované rozlíšenie obrazovky je 1280x1024 alebo vyššie (min. 1024x768).

Ako môžem kontaktovať správcu stránky?

Najlepšie po prihlásení cez Moje správy, ako adresáta uveďte "admin".

Pridala som par inzeratov,kazdy jeden som oznacila ako tovar NOVY/nepouzity a automaticky mi to hned prehodi na tovar pouziti,zanovity. nechapem,aj ked sa vratim a upravim inzerat stale to hadze na pouzity tovar. pritom ponukam len nove oblecenie.

Nový tovar môžu predávať len TOP členovia; pre bližšie info v Osobnej zóne kliknite na Výhody TOP členstva/objednať. Ak predávate nový tovar bez príslušného označenia, Váš účet môže byť zrušený.

Nechodia mi od vás maily, čo mám robiť?

Odporúčame používať gmail (bezplatný) - registrovať sa dá na adrese mail.google.com; Nastavenie mailov od nás, aby nechodili do spamu: 1) kliknúť na trojuholník pri vyhľadávaní ("zobraziť možnosti vyhľadávania") 2) "Od koho" - napísať @minibazar.sk 3) kliknúť "vytvoriť filter na základe tohto vyhľadávania" 4) označiť "nikdy neodoslať do spamu" 5) kliknúť "Vytoriť filter" (platí pre gmail; pre iné služby je postup podobný)

-> začiatok stránky
Registrácia

neviem sa k vam zaregistrovat preco

Na to aby sme Vám vedeli pomôcť, potrebujeme viac informácií: v čom sa prejavuje chyba, systémová hláška a pod.

Zaregistrovala som sa, ale neprišiel mi aktivačný mail...

V závislosti od mailového klienta - programu, ktorý používate na čítanie mailov, doporučujeme skontrolovať tzv. spamový kôš, prípadne aj nastaviť spamový filter tak, aby nefiltroval prichádzajúce maily od robot@miniBAZAR.sk a admin@miniBAZAR.sk; túto adresu označte za dôveryhodného odosielateľa resp. zapíšte do whitelistu. Pokiaľ mail nájdete v spamovom koši, otvorte ho a označte Toto nie je spam - ďalšie budú chodiť už normálne.

Tiež som sa prihlásila a aj zapísala vašu doménu ako dôveryhodnú a stále mi neprichádza registračný mail. Takže mám naďalej čakať, alebo nie je niečo v poriadku ?

Skúste si prezrieť "spamový kôš" - ak tam mail nenájdete, skúste sa zaregistrovať ešte raz s novým prihlasovacím menom - ak ste správne upravili "whitelist", mail by Vám mal prísť. Keď by ste naďalej mali problém, napíšte na admin@miniBAZAR.sk, pomôžeme Vám:-)

Je možné zrušiť registráciu? Nedopatrením som sa zaregistrovala dva krát...

Áno, dá sa to buď žiadosťou na admin@miniBAZAR.sk alebo po určitom čase bez aktivít na stránke sa registrácia zruší automaticky.

Dobry vecer prosim vas neda sa mi zaregistrovat u vas ako mam postupovat budem rada ak mi poradite dakujem

Treba použiť link pre registráciu (nachádza sa na úvodnej stránke vpravo hore). Ak je Váš problém niekde inde, musíte ho popísať podrobnejšie, aby sme Vám mohli poradiť.

chcem sa opytat ako dlho mam cakat na potvrdzujuci reg. email registrovala som sa pred 4. dnami a ci vôbec mam cakat. emailovu schranku mam v poriadku dakujem

Maily z miniBAZARu odchádzajú bezprostredne po registrácií; v prijímajúcej schránke by sa mali zobraziť obvykle o pár sekúnd až hodinu. Ak mail nepríde do 24 hodín a nenájdete ho ani v spame, napíšte z mailovej adresy použitej pri registrácií na admin@minibazar.sk - popíšte situáciu a požiadajte o riešenie.

dobry den aky ucet musim mat....vkladnu knizku mam to moze byt....

Na získanie Štandardného členstva nepotrebujete ani vkladnú knižku - je bezplatné, stačí sa zaregistrovať:-)

Chcela by som sa u vas zaregistrovat, skusala som si dat meno aj heslo ale stale mi to pise ze heslo alebo meno je nespravne ale davam ho dobre

Pred prihlásením sa najprv treba zaregistrovať - kliknutím na modrý link so žltým pozadím (na úvodnej stránke v pravej hornej časti).

Som už registrovaný, avšak keď zadam login a heslo nemôžem sa prihlasiť

Skúste použiť link Zabudnutý login/heslo na úvodnej stránke (pod prihlásením).

prosim o aktivaciu k mailovej adrese: xy + o zaslanie zabudnuteho hesla.

Prosíme použite link Zabudnutý login/heslo (úvodná stránka - časť Prihlásenie).

Môžem sa u Vás zaregistrovať a predávať tovar aj zo zahraničia kde trvalo žijem a podnikám?

Áno, máme viacerých členov žijúcich v zahraničí.

Pri registracii mi vyhodi, ze login je nespravny. Ako sa mam zaregistrovat?

Ak píše Login už existuje, treba zadať iný login (aký ešte nebol zaregistrovaný).

Chcem sa spýtať čo mám robiť ak som sa dávnejšie zaregistrovala a zabudla som heslo aj prihlasovacie meno?

Napíšte nám to na admin@minibazar.sk a uveďte email použitý pri registrácií - pošleme Vám login.

Prihlasila som sa a doslo mi aj potvrdenie ze sa mozem prihlasit ale ked sa prihlasim tak sa nedostanem na stranku.

Takéto potvrdenie neposielame. V maili čo príde po registrácií treba kliknúť na potvrdzovací link, až potom je možné sa prihlásiť.

Teraz som sa chcela zaregistrovat a pise mi, ze login uz existuje, to znamena, ze som uz registrovana?

Znamená to, že login je už použitý - buď niekým iným alebo vami v minulosti; zistíte to, ak si dáte vyhľadať inzerenta a pozriete si jeho detaily. Ak ste to vy, kliknite na "zabudnuté heslo", inak použite iný login.

-> začiatok stránky
Nastavenia

Mám problém - nejde mi Javascript,ako to mám odstrániť?

Javascript treba povoliť v internetovom prehliadači; napr. v IE8 (aktuálna verzia) ho povolíte takto: TOOLS (nastavenia) -> INTERNET OPTIONS (možnosti internetu) -> SECURITY (zabezpečenie) -> zóna Internet -> CUSTOM LEVEL (vlastná úroveň) -> SCRIPTING (skriptovanie) -> ACTIVE SCRIPTING (aktívne skriptovanie) -> ENABLE (povoliť) -> OK -> OK

Chcem zmeniť adresu ktorú som udala po prvý krát ako mám postupovať. Ďakujem

Napíšte nám novú adresu: cez Moje správy -> admin, zmeníme:-)

Akym sposobom dostanem do kolonky moj oblubeny predavajuceho?

Napríklad po prihlásení: Obľúbení - Pridať...

Zaujímalo by ma, či môžem dodatočne zmeniť podmienky predaja?

Áno: Osobná zóna -> Podmienky predaja / upraviť

Dobrý deň, kde môžem zmeniť podmienky predaja? Ďakujem

V Osobnej zóne -> Podmienky predaja (kliknite pre úpravu)

-> začiatok stránky
TOP členstvo

Ako môžem uhradiť členstvo, keď nepoužívam internet banking?

Služby je možné uhradiť viacerými spôsobmi: 1) online cez internet banking (VÚB, SlSp, TB, UniCredit Bank) - aktivuje sa okamžite, alebo offline - aktivuje sa po pripísaní prostriedkov na účet a dá sa uskutočniť: 2) prevodom cez internet banking, 3) prevodom v pobočke ľubovoľnej banky (kde máte účet), 4) vkladom na účet VÚB (prípadne SlSp, TB, Unicredit - v týchto prípadoch prosíme info mailom)

Mam zaujem stat sa top clenom. Viete mi dat cenu na profil: uverejnenie X inzeratov s novym tovarom, ktore by som chcela aktualizovat kazde Y dni. Zalezi aj na pocte fotografii v jednom inzerate.

Všetky informácie a možnosti sú k dispozícií po prihlásení v Osobnej zóne po kliknutí na Výhody/objednávka TOP členstva.

Pred x dnami som si zaplatila top členstvo, no este stale sa mi neaktualizovalo; mozte mi vysvetlit preco to trva tak dlho?

Dôvody môžu byť rôzne - treba napísať správu adminovi a uviesť: prihlasovacie meno, sumu a dátum platby, variabilný symbol a do ktorej banky ste platili - potom môžme platbu dohladať.

Je v TOP členstve bronzovom možné predávať aj nový tovar, nie len použitý?

Áno, s každým typom TOP členstva je možné predávať nový tovar, pričom počet závisí od TOP členstva.

-> začiatok stránky
Extra ponuka

Chcela by som umiestniť inzerát v EXTRA PONUKE, ktorá sa zobrazuje hneď na hlavnej stránke hore. Ako mám postupovať?

Extra ponuka je súčasťou strieborného a vyššieho TOP členstva. Zobrazuje sa v nej naposledy zadaný inzerát.

-> začiatok stránky
Dôveryhodnosť predávajúcich a kupujúcich

Aký význam má "dôveryhodnosť" inzerentov a kupujúcich?

Veľký - čím je niekto dôveryhodnejší, tým väčšia je pravdepodobnosť, že obchod prebehne v poriadku - teda kupujúci skutočne dostane tovar zhodný s popisom a predávajúci dostane platbu.

Ktoré faktory najviac ovplyvňujú dôveryhodnosť?

S najväčšou pravdepodobnosťou urobíte dobrý obchod s tým, kto má: overenú adresu, overený telefón, TOP členstvo, dobré hodnotenia, kladné reakcie v diskusií, kultivované inzeráty, dobrú úroveň odpovedí na otázky pri inzerátoch...

Čo znamená overená adresa a telefón?

Niektorí nepoctivci používajú takúto schému: inzerujú tovar za výhodnú cenu, ktorý potom nedodajú. Na následné otázky buď nereagujú alebo sa vyhovárajú. Kupujúci, ktorý poslal peniaze ale tovar nedostal väčšinou zistí, že nemá okrem mailu žiadne údaje predávajúceho, prípadne len vymyslené. K TAKEJTO SITUÁCIÍ NEDÔJDE PRI OVERENOM ČLENOVI - miniBAZAR v prípade problémov, ktoré sa nepodarí vyriešiť inak poskytne na požiadanie overenú (reálnu) adresu a mobil druhej strane.

Platí overenie navždy?

Nie - ľudia niekedy zmenia bydlisko či mobil, no nie vždy ohlásia zmenu, preto overenie platí jeden rok; potom ho treba aktualizovať.

Mam zaujem stat sa doveryhodnym predajcom na Vasej stranke a neviem ako na to...?

Ikonku dôveryhodnosti získa ten, kto uviedol reálnu adresu a/alebo telefón a tieto boli overené miniBAZARom. Najprv má túto možnosť vybraná skupina členov mB (s Komfortným alebo vyšším TOP členstvom), ktorú postupne rozširujeme na ďalšie TOP členstvá; táto možnosť sa Vám následne automaticky zobrazí po prihlásení v Osobnej zóne.

Ako je možné pridať usera do black listu?

Na čiernu listinu sa dostávajú ľudia porušujúci Podmienky, resp. ktorých nám ako problematických (neuhradený/nedodaný tovar a pod.) nahlásia nezávisle od seba viacerí členovia mB a ani po našom oslovení sa tieto problémy nepodarí odstrániť.

Ak napisem svoje telefonne cislo, budu ho vidiet vsetci? Chcem byt overenym clenom, ale nechcem mat uverejnene moje cislo mobilu.

Overenie mobilu neznamená, že sa číslo bude zobrazovať ostatným.

-> začiatok stránky
Hodnotenie

Ako a kde sa mam podakovat inzerujucej ktora mi predala tovar a zachovala sa velmi korektne? jej som sa podakovala ale chcem to urobit este tu u vas kde som sa dostala k inzeratu,ale neviem ako mozte mi poradit?

Spokojnosť (ale i nespokojnosť) môžete vyjadriť nasledovne: 1) udelením hodnotenia po realizácií obchodu 2) diskusným príspevkom v sekcií Inzercia/Aukcie 3) správou (nebudú vidieť ostatní)

Ako mam postupovat ked som kupujucu osobu kladne ohodnotila skor ako kupila od mna tovar a nasledne mi robila neprijemnosti,pisala mi skarede maily a tovar nebol poskodeny tak ako to tvrdila.ona ma ohodnotila zaporne aj napriek tomu ze vedela co kupuje a takto mi vlastne poskodila.Da sa spetne ohodnotit nespolahliva kupujuca?

Zhoršenie hodnotenia po jeho udelení nie je možné. Hodnotenie preto nedávajte podľa prvého dojmu z protistrany, ale až na základe skutočného výsledku obchodu.

Chcela by som upozornit, ze uzivatel XY ktory ponuka znackove ... za 15-18 eur, predava obycajne nechutne, zapachajuce falzifikaty. Ako sa da na tuto skutocnost upozornit ostatnych ludi?

Ak máte takúto skúsenosť, ostatných najlepšie upozorníte tak, že napíšete do Diskusie a predávajúcemu udelíte príslušné - v takomto prípade zrejme negatívne - hodnotenie.

Vyplnala som hodnotenie milej predavajucej a omylom som zabudla prepnut neutralne hodnotko na kladne ateraz som jej pokazila hodnotenie...co ma velmi mrzi,lebo som bola veeelmi spokojna...neda sa to napravit?

Napíšte správu adminovi - uveďte nick predávajúcej a o ktorý inzerát išlo; zmeníme:-)

Ako sa zadáva hodnotenie?

Systém na zadanie hodnotenia vyzve automaticky po prihlásení; hodnotí najprv predávajúci, následne kupujúci.

-> začiatok stránky
Inzercia - zadávanie, úprava, otázky, objednávky

ako si vytvorim a rozclenim skupiny inzeratov?ked ich chcem viacero druhov a potom pozaradovat inzeraty do jednotlivych skupin podla typu?

Po prihlásení v Osobnej zóne kliknete na Moje inzeráty - Moje skupiny inzerátov - Pridať/zmazať - zadať názov skupiny a kliknúť na Vytvoriť skupinu. Následne Moje inzeráty - v konkrétnom inzeráte vybrať skupinu a kliknúť Zaradiť do skupiny.

Ako mozem zmenit cenu ponukaneho tovaru, ak chcem dat zlavu ?

Znížiť cenu tovaru tak, aby bola viditeľná ZĽAVA môžu TOP členovia (Osobná zóna -> Moje inzeráty -> Znížiť cenu).

Ako môžem vytvoriť skupinu inzerátov?

Po prihlásení v Osobnej zóne -> Moje inzeráty -> Moje skupiny inzerátov (v ľavom menu) -> Pridať/zmazať

Plati nejaky limit na reakciu predajcu v pripade zaujmu? Ako postupovat ak po zavaznom objednani tovaru ponuknutom na inzerat /nie aukciu = neuvedeny koniec/ je po dvoch dnoch "zatial neakceptovany zaujem". je mozne, ze predajca neakceptuje zaujem /v tomto pripade od uverenia preslo 6 dni a stale je len 1 zaujemca =ja/. ake su dovody na neakceptovanie ked je uvedena cena, za ktoru je kupujuci ochotny tovar kupit? treba ponuknut vyssiu sumu?

Akceptovanie či neakceptovanie záujmu je na predajcovi. Systém ho upozorní (emailom), že je nový záujemca a predávajúci by mal reagovať. Nie je to problém nízkej ceny - tú si určil sám predávajúci. Máte možnosť urgovať ho cez Moje správy.

Ako si vo svojej osobnej zóne vymažem zodpovedané otázky?

Otázky a odpovede k inzerátom slúžia ako dodatočné informácie popri popise k inzerátu - majú teda význam aj pre ďalších záujemcov a nevymazávajú sa. Neslúžia na osobné informácie - na to sa dajú použiť Moje správy.

Neviem editovat, pripadne zrusit inzerat. Kde mozem zadat zmenu svojho inzeratu?

Po prihlásení Osobná zóna -> Moje inzeráty -> Upraviť príp. Zrušiť

Pred ... dnami som si objednala ..., ale ta dotycna sa este neozvala tak neviem ci mam dalej cakat - neviete mi poradit?

Skúste predávajúcu kontaktovať cez Moje správy - umožní Vám to minimálne zistiť, či a kedy sa predávajúca prihlásila, prípadne čítala Vašu správu; pokiaľ je slušná, tak Vám určite odpovie.

Chcem sa spýtať, keď predávam tovar cez minibazar.sk, platím nejakú čiastku z predaja aj prevádzkovateľovi stránky?

Nie; registrácia i predaj sú bezplatné. Platíte len v prípade, keď sa rozhodnete objednať si dodatočné služby (TOP členstvo, overenia, reklamu a pod.)

Keď zadávam do inzerátu fotku, môžem pridať 1 hlavnú a ako Top člen môžem pridať ešte niekoľko iných záberov tejto predávanej veci. Len neviem ako tie ďalšie fotky pridať...

Po prihláseni v Osobnej zóne kliknite na Moje inzeráty a ďalej Upraviť - Upraviť obrázky - Zadanie obrázkov - Uložiť obrázok

ako môžem vymazať otázku? Omylom som uviedla adresu

Otázky a odpovede slúžia ako dodatočný zdroj informácií o tovare pre všetkých záujemcov o tovar - nie sú určené na súkromnú komunikáciu (na to slúžia Moje správy). TOP členovia môžu otázky k svojim inzerátom vymazať (ak ich napríklad touto formou niekto očierňuje).

Prečo mi nejde objednať tovar?

Objednávky v syetéme môžu zadávať len registrovaní užívatelia - z dôvodu vyššej bezpečnosti a ochrany predávajúcich i kupujúcich. Registrácia je bezplatná, takisto používanie pre kupujúcich i predávajúcich, ktorí nepotrebujú nadštandardnú funkčnosť.

Ak som odpovedala na otázku a potrebujem ešte niečo doplniť, ako mám postupovať?

Dodatočné informácie je možné poslať cez Moje správy.

Ako mám pridať nový inzerát?

Kliknite na Pridať inzerát (hlavné menu).

Objednala som si ..., následne wyplatila sumu na daný účet a predávajúca mi ešte ... neposlala aj napriek tomu, že som ju už upozornila. Ide o predávajúcu zaregistrovanú pod menom ... . Žiadam Vás o pozastavenie jej účtu.

Evidujeme podobné informácie a keď ich je viac, prípadne to ani po našom oslovení predajca nerieši, zvážime pozastavenie účtu (blacklist). V každom prípade odporúčame nakupovať len u serióznych predávajúcich (viď Dôveryhodnosť).

-> začiatok stránky
Rôzne

Ako fungujú otázky a odpovede pri inzerátoch?

Záujemca o inzerát môže v jeho detailoch zadať otázku, majiteľ inzerátu dostane upozornenie mailom. Následne môže na otázku odpovedať (nie mailom ale cez stránku, aby odpoveď mohli vidieť aj iní). Zadávateľ otázky je mailom upozornený, že dostal odpoveď a prečítať si ju môže na stránke v detailoch inzerátu.

Ako spracujem objednávku - záujem o tovar, ktorý predávam?

Ak si niekto objedná tovar, systém odošle predávajúcemu mailom info: o ktorý inzerát sa jedná, prihlasovacie meno záujemcu a jeho emailovú adresu. Tieto údaje, prípadne aj telefónne číslo si môže predávajúci prezrieť aj na príslušnom inzeráte v časti Záujemcovia/Prezerať. Predávajúci môže záujemcu akceptovať - v tomto prípade obdobný email dostane záujemca. Teraz majú obaja vzájomné kontaktné údaje a môžu si detaily úhrady a doručenia dohodnúť mailom. Po úspešnej realizácií obchodu predávajúci inzerát zruší.

Ako mám postupovať, keď mám záujem o predávaný tovar?

V príslušnom inzeráte treba kliknúť na Záväzne objednávam tovar; na nasledujúcej stránke máte možnosť zadať správu pre predávajúceho, okrem nej dostane aj informáciu o Vašej mailovej adrese. Ak predávajúci Váš záujem akceptuje, systém Vám pošle mailom info o akceptovaní záujmu a mailovú adresu predávajúceho. Následne si môžte mailom dohodnúť detaily o úhrade a dodaní tovaru.

1) Môžem predávať aj nové veci? 2) platí sa za podanie inzerátu?

1) Áno nové veci je možné predávať. Počet nových vecí na predaj bude rôzny v závislosti od typu členstva. 2) Samotné podanie inzerátu je bezplatné.

Môžem predávať nepoužitý tovar napr. na objednávku, šperky a módne doplnky z rôznych kolekcií, tovary s visačkou a podobne aj bez označenia stavu tovaru v inzeráte NOVÝ TOVAR keď NOVÝ neuvediem do názvu ani popisu inzerátu? Ušetrila by som tým poplatok za inzeráty s novým tovarom...

V zmysle Podmienok: Nový tovar je dovolené inzerovať len v inzerátoch označených ako "Nový tovar" - podstatné je či sa jedná o zjavne nový (nepoužitý) tovar a nie či je slovíčko "nový" alebo ekvivalentné v názve či popise inzerátu.

Aký dlhý čas sa zobrazujú inzeráty?

Inzerát sa zobrazuje dovtedy, kým o tovar niekto neprejaví záujem a nedokončí sa kúpa/predaj tovaru. Časové obmedzenie je momentálne stanovené na max. 6 mesiacov, čím sa zabezpečí aktuálnosť inzerátov na stránke miniBAZAR.sk, čo je výhodné pre kupujúcich i predávajúcich; v prípade záujmu môže inzerujúci staršie inzeráty jednoducho a rýchlo obnoviť ak sú stále aktuálne.

Marne sa snazim podat inzerat,no stale mi ho nechce uverejnit ,vypise tam po anglicky , ze je chyba v programe.Mam tam uz nejake inzeraty,ktore som podala bez problemov a tento dalsi nie a nie podat...

Tento stav môže byť spôsobený buď údržbou softvéru stránky (snažíme sa ho robiť v časoch, v ktorých s ňou pracuje najmenej užívateľov) alebo nedostupnosťou databázy (výnimočne, toto však nemôžeme bezprostredne ovplyvniť) alebo nesprávnym nastavením na strane užívateľa. V podobných prípade skúste činnosť o niekoľko minút opakovať, ak by to nešlo dlhodobejšie (napr. niekoľko hodín), dajte nám prosím vedieť na admin@miniBAZAR.sk, ďakujeme!

Nedalo by sa k inzerátom pridať viac fotiek?

Ku každému inzerátu sa dá pripojiť hlavná fotka + doplnkové, prémioví členovia môžu pridávať 5 a viac doplnkových fotiek; počet závisí od objednaného členstva.

predáte značkové odevi adidas,kenvelo,nike,aj pre maloobchodníkov? Ak áno,áké podmienky máte,a aké ceny?

Cez miniBAZAR.sk môžete samozrejme kúpiť aj značkový tovar - stačí si ho vyhľadať napr. cez Značky a dohodnúť sa s konkrétnym predávajúcim.

Dostatocne sa nevyznam ako a kam mam zadat svoje podmienky na predaj!

Podmienky na predaj je možné zadať/meniť v sekcií Osobná zóna - Moje podmienky.

a) Ke´d sa pomýlim v uložení foto ako to napravím? Keď chcem tú fotku dať preč, tak to myslím. Nemali by tam byť aj detaily? b) Ako nakoniec vymažem tú fotku, ak mám záujemcu? c) Pri udávaní veľkosti by mohlo byť aj klasické číslovanie 34,36,40,42,44 atď.

a) Informácie k fotkám je možné upravovať v sekcií Osobná zóna. Ak chcete zmeniť fotku, treba ju najprv vymazať a potom pridať novú. b) Ak záujemcu akceptujete a kúpa/predaj sa uskutoční, neaktuálny inzerát vymažete v sekcií Osobná zóna - Moje inzeráty. c) Ďakujeme za podnet, prispôsobíme to.

V prípade záujmu o môj inzerát posielate aj email?

Áno:-)

Ako zruším inzerát, ktorý som podala, ak je tovar už predaný?

Zrušiť je možné len inzerát, ktorý nemá nevybavené záujmy; bežný postup je nasledovný: 1. jedného zo záujemcov akceptujete (a predáte mu tovar) 2. ostatných záujemcov odmietnete (napr. s vysvetlením, že tovar sa už predal - aby vedeli...) 3. zrušíte inzerát: Osobná zóna > Moje inzeráty > Zrušiť (pri konkrétnom inzeráte)

neuvažujete nad riešením vyhladávania cez urcite kritériá - napr. zadaním velkosti by sa vyfiltrovali inrzeráty z danej skupiny... ?Myslím ze by to ocenili viacerí. Ja mam napr. 2 deti, ktore nosia rovnaku velkost, ale jeden je chlapec a druhe dievča. Dakujem

Po kliknutí na Oblečenie (napr. z hlavnej stránky) sa pod Značkami vľavo dole zobrazujú Veľkosti. Po kliknutí na konkrétnu veľkosť sa zobrazia len príslušné inzeráty:-)

Prave som sa zaregistrovala. pokial som to dobre pochopila regstracia je bezplatna. je bezplatna aj inzercia?pochopila som spravne ze prve 3mes ano a potom sa moja registracia spoplatni???

Registrácia ako aj štandardné členstvo, vkladanie inzerátov, reagovanie na inzeráty atď. sú aj budú bezplatné. V prípade záujmu o rozšírené funkcie je možnosť zakúpenia TOP členstva.

Ako sa pridávajú deti do súťaže Dieťa mesiaca?

Fotky môžu pridávať registrovaní a prihlásení užívatelia, v sekcií Osobná zóna, maximálne do počtu detí, ktorý majú uvedený v osobnom profile. Členovia môžu pridávať len fotky vlastných detí resp. blízkych príbuzných (vnúčat a pod.) pokiaľ s tým súhlasia rodičia/zákonní zástupcovia detí. Fotky sa pridávajú len v prvej polovici každého mesiaca.

Môže sa hlasovať viackrát za deň?

Každý registrovaný užívateľ má možnosť hlasovať viackrát za deň, avšak pre rôzne fotky.

Čo bude s fotkami v súťaži DM na konci mesiaca? Ak ich nevymažete, vynulujú sa získané body?

Dieťatko, ktoré v danom mesiaci získa najviac bodov, bude víťazom a jeho mamička/otecko dostane cenu. Na konci mesiaca sa všetky fotky odstránia, je však možné ich opätovne zaradiť v budúcom mesiaci, pričom sa body získavajú od nuly. Kto raz vyhral, v nasledujúcom roku už nemôže vyhrať - šancu majú iní.

Ako sa hodnotí dieťaťa mesiaca, počítač sám ponúka foto, alebo dá sa hlasovať za konkrétne foto?

Štandardní členovia hlasujú po kliknutí na Hodnotiť fotky v Súťaži DM a fotky sa im zobrazujú náhodne (kvôli neférovým užívateľom). TOP členovia môžu hlasovať za fotky podľa vlastného výberu. Hlasovať sa môže počas celého mesiaca.

neviem si zmenit prihlasovacie meno, prípadne emailovú adresu...

Jednoducho napíšte cez Moje správy adminovi a uveďte nový login prípadne email.

potrebovala by som zmeniť heslo. Je to možné? Ak áno, ako

Heslo sa dá zmeniť po prihlásení v Osobnej zóne - Môj profil - Upraviť profil.

Zadala som otázku predávajúcej, ale neodpovedá mi. Dá sa s ňou spojiť aj inak?

Pokiaľ predávajúca neodpovedá na otázku, skúste jej napísať správu (cez Moje správy) - podľa stavu správy uvidíte, či a kedy sa prihlásila a čítala Vašu správu.

Používam gmail a maily z miniBAZARu mi neprichádzajú - čo mám robiť?

Ak maily z miniBAZARu nevidíte v doručenej pošte, takmer určite budú v "spame" - zistíte to napríklad takto: dajte "minibazar" >Hľadať v správach - ak nenájde, kliknite na >Rozšíriť vyhľadávanie aj na Správy, Spam a Kôš. Po otvorení takejto správy kliknite na "Toto nie je spam" - správa sa presunie do Doručenej pošty - tam ju otvorte a kliknite na trojuholník vedľa "Odpovedať", následne na "Pridať minibazar do zoznamu kontaktov" - nové správy by Vám už mali chodiť do Doručenej pošty.

ak mi predavajúca dá číslo inzerátu ako to mám vyhladat?

Nasledovne: ak je číslo inzerátu napr. 123456, zadajte www.minibazar.sk/inzerat-id123456

Mohli by ste mi prosim poradit: zadavam v kolonke: stav tovaru - nepouzity, ale ono mi v inzercii aj tak vypise - pouzity-zanovny, isla som do svojej inzercie zmenit to, ale aj tak mi to nechce zmenit...

Zrejme máte štandardné (bezplatné) členstvo, ktoré umožňuje zadať najviac jeden inzerát s novým tovarom. Desať a viac takýchto inzerátov umožňujú zadať TOP členstvá.

Prosím o odpoved na otázku: kto je majitelom "minibazáru"?

Stránku miniBAZAR prevádzkuje Supervizor s.r.o., Bratislava. Kontakt: mb@supervizor.sk

Ako sa môžem prihlásiť do diskusii? Viem len reagovať.

Po zvolení témy kliknite na tlačítko Nový príspevok.

Da sa poplatok platit aj cez paypal?

Zatiaľ nie; v prípade väčšieho záujmu môžeme doplniť aj túto možnosť platby.

-> začiatok stránky
Tieto sme nepochopili - ak sú Vaše, napíšte znovu a vysvetlite

ako si mozem prezerat foto domacnosti????

????

-> začiatok stránky
Prečítajte si prosím najprv uverejnené otázky a odpovede.
Ak už obsahujú takú, akú sa chystáte zadať alebo obdobnú,
pravdepodobne na ňu nebudeme reagovať. Ďakujeme za pochopenie.
Ak si želáte odpoveď na email, napíšte nám prosím sem.

Otázky a odpovede  ::  Čierna listina  ::  Podmienky používania  ::  Cookie info  ::  Prevádzkovateľ